Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Curtis, Mary E.; McCart, Linn |
---|---|
Titel | Fun Ways to Promote Poor Readers' Word Recognition (Open to Suggestion). |
Quelle | In: Journal of Reading, 35 (1992) 5, S.398-99 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0022-4103 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Class Activities; Grade 9; Low Achievement; Reading Instruction; Reading Skills; Secondary Education; Teaching Methods; Word Recognition Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; School year 09; 9. Schuljahr; Schuljahr 09; Unterdurchschnittliche Leistung; Leseunterricht; Reading skill; Lesefertigkeit; Sekundarbereich; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Worterkennung |
Abstract | Describes an effective approach (including four fun activities) to promote poor readers' word recognition skills. (SR) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |