Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCapper, Colleen A.
TitelStudents with Severe Disabilities in the General Education Program: A Conceptual and Practical Framework for Rural School Administrators.
QuelleIn: Journal of Rural and Small Schools, 4 (1989) 1, S.52-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0890-9520
SchlagwörterEducational Administration; Educational Change; Educational Planning; Elementary Secondary Education; Mainstreaming; Models; Organizational Theories; Regular and Special Education Relationship; Rural Education; Rural Schools; Severe Disabilities
AbstractAdaptation of Bolman and Deal's conceptual framework of organizational theory and related research provides educational administrators with structural, political, human-resource, and symbolic frames for understanding current educational practices and for planning the integration of severely disabled students into the general education program of rural schools. Contains 33 references. (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Rural and Small Schools" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: