Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inErlbaum, Sheila Judith
TitelA Comprehensive PEL-IEP Speech Curriculum Overview and Related Carryover and Summary Forms Designed for Speech Therapy Services for the Hearing-Impaired.
QuelleIn: Language, Speech, and Hearing Services in Schools, 21 (1990) 4, S.196-204Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0161-1461
SchlagwörterLeitfaden; Communication Skills; Curriculum Development; Elementary Secondary Education; Hearing Impairments; Individualized Education Programs; Language Acquisition; Preschool Education; Skill Development; Speech Therapy
AbstractThis article presents a curriculum for speech-language-communication skills which combines the Present Education Level and Individualized Education Program formats for deaf and hearing-impaired students. Information on carryover procedures, parent/teacher contact, and report card format is presented. The curriculum was designed for preschool students but is adaptable. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Language, Speech, and Hearing Services in Schools" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: