Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOtto, Wayne
TitelVerified Practices and the Classroom Teacher (Research).
QuelleIn: Journal of Reading, 34 (1990) 1, S.56-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4103
SchlagwörterStellungnahme; Elementary Secondary Education; Higher Education; Reading Instruction; Reading Research; Teacher Behavior; Teaching Methods; Theory Practice Relationship
AbstractNotes that neither teacher experience nor graduate level reading courses have much effect on instructional practices. Argues that answering the questions of how additional knowledge can get translated into classroom practice and how to identify the most effective teachers of reading comprehension are more important than identifying still more practices to be ignored in the classroom. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Reading" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: