Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSarkees, Michelle; West, Lynda
TitelRoles and Responsibilities of Vocational Resource Personnel in Rural Settings. Professionals Meeting the Needs of Students with Special Needs.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 12 (1990) 2, S.7-10Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0195-7597
SchlagwörterStellungnahme; Ancillary School Services; Educational Environment; Futures (of Society); Postsecondary Education; Rural Areas; Special Needs Students; Vocational Education
AbstractProjections indicate that meeting needs of special needs students will continue to be priority. Special needs learners in rural areas face challenges that will require support services; providing support services requires diagnosis of learning environment to determine how needs of learner can be met. Rural educators have advantage of being familiar with home, school, and community. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal for Vocational Special Needs Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: