Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTomlinson, Timothy; Lapkin, Sharon
TitelPost-Secondary Education and the Development of Bilingual Canadians: Historical and Future Perspectives.
QuelleIn: Canadian Journal of Higher Education, 19 (1989) 3, S.1-18
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Bilingualism; Change Strategies; College Role; Educational Change; Educational History; English; Foreign Countries; French; Futures (of Society); Higher Education; Language of Instruction; Second Languages; Canada
AbstractThe ways in which Canada has been encouraging bilingualism through the higher education system is viewed both from the perspective of second-language instruction itself and more general education in a second-language medium. The rise in support for bilingualism in Canada as a whole is considered. Changes are recommended. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: