Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrozo, William G.
TitelLearning How At-Risk Readers Learn Best: A Case for Interactive Assessment.
QuelleIn: Journal of Reading, 33 (1990) 7, S.522-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Case Studies; Educational Assessment; Grade 7; High Risk Students; Informal Reading Inventories; Reading Ability; Reading Processes; Secondary Education
AbstractNotes that the goal of interactive assessment is to discover the conditions under which a student will succeed in reading, rather than simply describing a student's current status as a reader. Illustrates the differences between static and interactive assessment by presenting a case study of a seventh grade at-risk student. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: