Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHu, Wendy Lin
TitelCurrent State of Library and Information Science in China.
QuelleIn: Journal of Education for Library and Information Science, 30 (1990) 3, S.183-92Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Curriculum; Developing Nations; Educational Change; Educational Development; Foreign Countries; Government Role; Higher Education; Information Science; Professional Training; Scientific and Technical Information; Secondary Education; China
AbstractDiscusses the training programs in library and information science at the secondary and higher educational levels that have developed in China in response to the recognition of the importance of scientific and technical information. The newly established department of library and information science at Sichuan University is described, including the curriculum currently in use. (13 references) (CLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: