Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEbam, Oru O.
TitelOn the Reliability and Validity of Holistic Scoring of Composition in Nigeria.
QuelleIn: British Journal of Language Teaching, 27 (1989) 3, S.152-58Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; English (Second Language); Essay Tests; Foreign Countries; Higher Education; Holistic Evaluation; Language Proficiency; Language Tests; Second Language Learning; Standardized Tests; Test Reliability; Test Validity; Writing Evaluation; Nigeria
AbstractCompared teachers' holistic scoring of Nigerian English-as-a-Second-Language students' essays and their scores on a standardized language proficiency test. Results revealed that holistic scoring of essays lacked concurrent validity with the subject pool. (32 references) (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: