Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLederman, Douglas
TitelTo Survive, Queens College Switched to Coeducation and Revamped Its Curriculum--And Now It's Added a Full-Scale Sports Program.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 36 (1990) 23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Change; Coeducation; College Athletics; Curriculum Development; Higher Education; Single Sex Colleges; Social Life; Student Attitudes; Womens Education
AbstractBy adding several adult-education programs, enrolling undergraduate men, restructuring the undergraduate curriculum, and adding a comprehensive sports program, Queens College has tripled its enrollment and nearly quadrupled its endowment in 12 years. Some women who enrolled before it went coeducational resent how administrators have catered to the male students. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: