Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEisner, Elliot W.
TitelWho Decides What Schools Teach?
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 71 (1990) 7, S.523-26Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Administrative Organization; Curriculum Development; Educational Improvement; Educational Innovation; Elementary Secondary Education; Resistance to Change; School Organization
AbstractDespite ongoing school improvement efforts, there are more factors at work to stabilize schools than to change them. Stabilizing factors pervade school organization, curriculum context, unadventuresome textbooks, teacher isolation, and standardized testing practices. Educational innovation is predicated on change in form, content, and goals and desperately needs defenders. Includes six references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: