Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Reilly, Jamie S. |
---|---|
Titel | A HOT Approach to Literature in Kindergarten--Avoid the Duping of Young Minds (In the Classroom). |
Quelle | In: Reading Teacher, 43 (1989) 1, S.93 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Childrens Literature; Class Activities; Critical Reading; Critical Thinking; Elementary Education; Reading Instruction; Skill Development; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; 'Children''s literature'; Kinderliteratur; Kritisches Lesen; Kritisches Denken; Elementarunterricht; Leseunterricht; Kompetenzentwicklung; Qualifikationsentwicklung; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | Describes a literature-based activity designed to engage elementary level students in higher-order thinking skills. (MM) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |