Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWeber, James M.; Puleo, Nancy F.
TitelA Comparison of the Instructional Approaches Used in Secondary Vocational and Nonvocational Classrooms.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 13 (1988) 4, S.49-70Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Education; Comparative Analysis; Secondary Education; Teaching Methods; Time on Task; Vocational Education
AbstractThe authors report on a study of 120 secondary schools and 893 related classrooms that compared instructional approaches used in vocational and nonvocational classes. Results suggest that vocational classes offer alternative approaches to instruction that differ from those employed in academic settings. (Author/CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: