Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCross, K. Patricia; Angelo, Thomas A.
TitelFaculty Members as Classroom Researchers: A Progress Report.
QuelleIn: Community, Technical, and Junior College Journal, 59 (1989) 5, S.23-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Classroom Research; College Faculty; Community Colleges; Inservice Teacher Education; Self Evaluation (Individuals); Teacher Effectiveness; Teacher Workshops; Two Year Colleges
AbstractDescribes the Classroom Research Project, designed to help community college faculty members from the San Francisco Bay area to develop and test classroom assessment techniques. Discusses project activities, such as workshops and a summer institute, and progress toward the integration of the assessment of student learning into everyday teaching. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: