Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLezotte, Lawrence W.; Taylor, Barbara O.
TitelHow Closely Can Magnet Schools Be Aligned With the Effective Schools Model?
QuelleIn: Equity and Choice, 5 (1989) 1, S.25-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccess to Education; Educational Improvement; Educational Research; Elementary Secondary Education; Equal Education; Magnet Schools; Parent Participation; School Choice; School Effectiveness; Urban Schools
AbstractApplies effective schools research to inner city magnet schools to create effective schools of choice that maximize both educational access and quality. Topics include the following: (1) school environment; (2) instructional leadership; (3) parent participation; and (4) admission processes. (FMW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: