Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMerriam, Robert W.
TitelA Function in Trouble, Undergraduate Science Teaching in Research Universities.
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 18 (1988) 2, S.102-06Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Science; Engineers; Research Universities; Science Careers; Science Interests; Science Teachers; Sciences; Scientists; Teacher Evaluation; Undergraduate Students; Undergraduate Study
AbstractDiscusses the standards by which professors are evaluated for advancement and the reasons why these standards are antithetical to fostering a good learning environment for students. Gives some insights into what can be done to create an atmosphere in which teaching is not the lowest priority. (RT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: