Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreenwood, Katy Brown
TitelThe Liberating versus Controlling Arguments about Vocational Education: How Relevant to the Future?
QuelleIn: Journal of Studies in Technical Careers, 10 (1988) 4, S.273-85Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational History; Futures (of Society); Outcomes of Education; Vocational Education
AbstractReviews the literature of the revisionist historians and points out the negative effect of their interpretations on vocational education. Summarizes the fallacies of historical methods and counters interpretations. Cites a need for a national collection of the entire literature of vocational education that would be available to vocational educators. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: