Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAbraham, Willard
TitelA Partnership without Pressures.
QuelleIn: Momentum, 19 (1988) 4, S.17-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Child Development; Child Rearing; Early Childhood Education; Parent Aspiration; Parent Child Relationship; Preschool Children; Preschool Curriculum; Preschool Education; Readiness
AbstractUrges parents and teachers to cultivate realistic expectations regarding the development of young children. Sees the parents' role as teaching basic activities related to food, sleep, cleanliness, safety and love. Sees the preschool's role as helping children learn to get along with others, develop language skills, and accept responsibilities. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: