Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRenshaw, Debbie A.
TitelA Comparison of the Effectiveness of Two Written In-Class Assignments in Collegiate Level Business Communication.
QuelleIn: Delta Pi Epsilon Journal, 30 (1988) 3, S.120-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Communication; Higher Education; Pretests Posttests; Technical Writing; Writing Exercises
AbstractA pretest/posttest assignment involving the writing of a business letter was given to 123 business communication students. Findings indicate that students gain equal efficiency in the understanding of and skill in the application of business writing principles by writing from draft through final copy as they do when editing and revising prewritten documents. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: