Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inThomas, Kim
TitelGender and the Arts/Science Divide in Higher Education.
QuelleIn: Studies in Higher Education, 13 (1988) 2, S.123-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Environment; College Freshmen; English; Higher Education; Interviews; Majors (Students); Minority Groups; Nontraditional Occupations; Organizational Climate; Physics; Sex Differences; Student Attitudes; Surveys; Womens Education
AbstractA British study compared the experiences of female physics undergraduates and male English undergraduates, both minority groups, and found that, although the female students were considered a minority group, the male students were treated as individuals. It is argued that the responsibility for change lies with the institution, not with students. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: