Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBlumenstyk, Goldie
TitelDiversity Is Keynote of States' Efforts to Assess Students' Learning.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 34 (1988) 45Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccountability; College Students; Educational Assessment; Higher Education; Learning; Politics; Standardized Tests; State Government; State Standards; Surveys; Testing; Florida; New Jersey
AbstractIn many of the 40 states where assessment is required by state law or policy, faculty members and administrators have shaped assessment programs so that colleges have the flexibility to use several kinds of measurements, not just tests. Some of the political controversy brought about by assessment requirements are described. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: