Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBuyer, Linda S.
TitelCreative Problem Solving: A Comparison of Performance under Different Instructions.
QuelleIn: Journal of Creative Behavior, 22 (1988) 1, S.55-61Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBrainstorming; Cognitive Processes; Creativity; Higher Education; Productive Thinking; Questioning Techniques; Test Construction
AbstractTests of creative production given to 75 college students used three different types of instructions. The total number of superior responses was equal for brainstorming and criteria-cued instructions and greater than standard instructions. Criteria-cued instructions worked more efficiently, producing the largest number of creative responses for the smallest total response output. (VW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: