Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGagnon, Paul
TitelContent Counts.
QuelleIn: American Educator: The Professional Journal of the American Federation of Teachers, 11 (1987) 4, S.40-6Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Book Reviews; Creative Thinking; Curriculum Development; Educational Improvement; Educational Objectives; Educational Quality; Educational Responsibility; Elementary Secondary Education; Equal Education; Improvement Programs; Instructional Improvement; Productive Thinking
AbstractMany influential reviewers refuse to consider the central ideas and recommendations of Ravich and Finn in "What Do Our 17-Year Olds Know?" and Hirsch in "Cultural Literacy." One hopes this will not continue: the willingness of academicians to openly debate the problems and opportunities of improving our schools is crucial to our chances for success. (BJV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: