Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAronoff, Wendy; Toloudis, Miriam
TitelThe View from the Coalition Classroom.
QuelleIn: American Educator: The Professional Journal of the American Federation of Teachers, 11 (1987) 4, S.22-3Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Freedom; Creative Thinking; Curriculum Design; Educational Environment; Educational Improvement; Educational Objectives; Faculty Advisers; Grading; Individualized Instruction; Instructional Improvement; Mastery Learning; Productive Thinking; School Schedules; Secondary Education; Teacher Role; Teaching Methods; Teamwork
AbstractDescribes the following roles and duties of teachers working as a team in the Hope Essential High School: (1) plan the curriculum; (2) have flexible schedules; (3) have common planning time; (4) advise students; (5) choose own grading system; and (6) promote the ideal of student-as-worker. (BJV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: