Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeller, Scott
Titel'Radical Critique' Says Reform of Higher Education Is Timid and Narrow.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 34 (1987) 11Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterTagungsbericht; Activism; College Instruction; College Students; Educational Change; Educational Innovation; General Education; Higher Education; Liberal Arts; Politics of Education; Social Problems; Womens Studies
AbstractAt the annual meeting of the Association for General and Liberal Studies, scholars suggested that higher education--liberal arts in particular--should address broad social issues, encourage student activism, and stop pretending that teaching is not a political act. 'Empowerment' of students through collaborative classroom experiences was urged. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: