Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSkelton, John; Pindi, Makaya
TitelAcquiring a New Context: Zairean Students Struggle with the Academic Mode.
QuelleIn: ESP Journal, 6 (1987) 2, S.121-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCode Switching (Language); College Students; Communicative Competence (Languages); Developing Nations; Economics Education; English for Academic Purposes; Error Analysis (Language); Expository Writing; French; Higher Education; Interference (Language); Interlanguage; Research Needs; Vocabulary Development; Writing Processes
AbstractThe interlanguage of 25 Francophone Zairean students, second-year undergraduates in economics, is examined as the students attempt to write an essay in English on economics. A very high tolerance of transfer is discribed. Areas where research is needed are outlined. (Author/LMO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: