Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeller, Scott
TitelLiterature Scholars Struggle to Find New Ways to Instruct the English Professors of Tomorrow.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 33 (1987) 31, S.15-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege English; Curriculum Development; Doctoral Dissertations; English Curriculum; Futures (of Society); Graduate Study; Higher Education; Intellectual Disciplines; Program Design
AbstractEnglish studies, especially at the graduate level, have depended on coverage of an agreed-upon group of literary works, but new scholarly approaches have led some scholars to change that group, calling into question some basic tenets of graduate education in English and suggesting a need for new directions. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: