Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHershey, H. Garland
TitelThe Impediments to Curricular Change.
QuelleIn: Journal of Dental Education, 50 (1986) 2, S.102-06Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Accrediting Agencies; Administrator Attitudes; College Faculty; College Students; Curriculum Development; Dental Schools; Dentists; Higher Education; Medical School Faculty; Organizational Climate; Organizations (Groups); Professional Education
AbstractFactors that can impede curriculum change in dental schools are discussed, including individual personal behavior (fear, inertia, self-centeredness, lack of vision), organizational and environmental factors (structure, communication, direction), and groups or constituencies (administration, curriculum committees, faculty, students, patients, boards, accreditation agencies, specialty organizations, and practitioners). (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: