Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inConti, Gary J.
TitelAssessing Teaching Style in Adult Education: How and Why.
QuelleIn: Lifelong Learning, 8 (1985) 8, S.7-11Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Educators; Adult Learning; Classroom Environment; Cognitive Style; Individual Development; Individualized Instruction; Student Needs; Student Participation; Teacher Evaluation; Teacher Role; Teaching Methods; Teaching Styles
AbstractDiscusses the collaborative mode, a learner-centered method of instruction in which authority for curriculum formation is jointly shared by the learner and the practitioner. Examines the teacher's role, student participation, assessing teaching style, and elements of the Principles of Adult Learning Scale: learner-centered activities, personalizing instruction, relating to experience, and others. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: