Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWentling, Rose Mary
TitelLanguage Assessment: Limited English Proficiency Adult Students in Postsecondary Vocational Education Programs.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 7 (1984) 2, S.21-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Students; Career Choice; Evaluation Methods; Language Proficiency; Language Tests; Limited English Speaking; Postsecondary Education; Program Development; Student Characteristics; Test Validity; Vocational Education
AbstractThis article focuses on language assessment of LEP (Limited English Proficient) adult students in postsecondary vocational education programs. It discusses such problems as diversity of learners, vocational choices, levels of language proficiency, and language proficiency tests. Also, it suggests a sequence for planning language assessments for LEP adults. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: