Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWalker, Thomas J.; und weitere
TitelIdentifying Learning Styles to Increase Cognitive Achievement in a Vocational Teacher Education Program.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 22 (1984) 1, S.27-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Cognitive Style; Competency Based Teacher Education; Individualized Instruction; Postsecondary Education; Teacher Certification; Vocational Education
AbstractThe Criterion-Referenced Test of Pedagogical Knowledge (CTPK) and the Hill Education Cognitive Style Interest Inventory were administered to 30 students in a performance-based vocational teacher certification program. Learning preference, personal, and program characteristics were identified for mastery (over 80 percent on CTPK) and nonmastery students. The profiles developed provided direction for personalizing teacher certification instruction. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: