Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPartin, Ronald L.
TitelA Case Study: Evaluating Faculty at Bowling Green State University.
QuelleIn: Change, 16 (1984) 3, S.31Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCase Studies; Check Lists; College Faculty; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Faculty Evaluation; Higher Education; Merit Pay; Merit Rating; Noninstructional Responsibility; Rating Scales; Research; Scoring; State Universities; Teacher Effectiveness; Teacher Role
AbstractA system of evaluating faculty performance in research and scholarly activity, service, and teaching by awarding points for specific activities is outlined. The point system is used to distribute merit monies allotted by the university. Advantages of the system include predictability, specificity, and flexibility for faculty to develop individual interests. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: