Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPascarella, Ernest T.; und weitere
TitelStudent-Faculty Relationships and Freshman Year Intellectual and Personal Growth in a Nonresidential Setting.
QuelleIn: Journal of College Student Personnel, 24 (1983) 5, S.395-402Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Development; College Faculty; College Students; Commuter Colleges; Commuting Students; Higher Education; Longitudinal Studies; Student Development; Student Teacher Relationship
AbstractSurveyed 269 freshmen students at a nonresidential college to study faculty influence on student development in a commuter setting. Results suggested that the quality of student-faculty interactions may be more important in the personal and intellectual development of commuter students than the frequency of the interactions. (JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: