Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLee, Timothy D.; Magill, Richard A.
TitelActivity during the Post-KR Interval: Effects upon Performance or Learning?
QuelleIn: Research Quarterly for Exercise and Sport, 54 (1983) 4, S.340-45Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Feedback; Higher Education; Learning Processes; Perceptual Motor Learning; Performance Factors; Problem Solving; Psychomotor Skills; Retention (Psychology); Skill Development
AbstractUse of a retention test in an investigation regarding the post-knowledge of results (KR) interval provides evidence suggesting that, while activity during the post-KR interval is detrimental to performance, no such assumption can be made about its effect on learning. Implications for motor learning and performance are discussed. (Author/PP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: