Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMasland, Susan W.; Williams, Robert T.
TitelTeacher Surplus and Shortage: Getting Ready to Accept Responsibilities.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 34 (1983) 4, S.6-9Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Role; Educational Quality; Educational Responsibility; Educational Trends; Elementary Secondary Education; State Action; Teacher Certification; Teacher Placement; Teacher Qualifications; Teacher Shortage; Teacher Supply and Demand
AbstractProblems caused by teacher surpluses and shortages, particularly those resulting in out-of-field teaching assignments, should be corrected. School districts, teacher education institutions, state agencies, and the American Association of Colleges for Teacher Education should act to improve the situation. (PP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: