Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMosha, H. J.
TitelUnited Republic of Tanzania: Folk Development Colleges.
QuelleIn: Prospects: Quarterly Review of Education, 13 (1983) 1, S.95-103Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Developing Nations; Educational Practices; Educational Research; Foreign Countries; Nonformal Education; Program Development; Program Implementation; Tanzania
AbstractFolk development colleges, modelled on the Swedish folk high schools, were started to prepare Tanzanians to develop their personalities and their capacity to think and to help them understand national policies, international affairs, further education, and ways to develop their culture. Program development and implementation are described. Recommendations are made. (RM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: