Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFeletti, G.I.; Sanson-Fisher, R. W.
TitelMeasuring Tutor Ratings in Relation to Curriculum Implementation.
QuelleIn: Higher Education, 12 (1983) 2, S.145-54Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Curriculum; Educational Objectives; Educational Philosophy; Faculty Evaluation; Higher Education; Medical Education; Medical Students; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Role; Teaching Methods
AbstractA study of first-year medical students' evaluations of faculty shows higher ratings for teachers following set routines in class. Caring for students and facilitating learning were seen as the most important teacher qualities. Regular, intermittent criterion-based observations were preferred to a single semester rating. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: