Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRiddle, Patricia; Johnson, Geraldine A.
TitelSexual Harassment: What Role Should Health Educators Play?
QuelleIn: Health Education (Washington D.C.), 14 (1983) 1, S.20-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAssertiveness; Behavior Change; Educational Objectives; Educational Responsibility; Elementary Secondary Education; Employer Employee Relationship; Health Education; Nonschool Educational Programs; Program Development; Sex Bias; Sexual Harassment; Teaching Methods
AbstractHealth educators can encourage educational institutions and other organizations to develop programs that teach people to deal with sexual harassment. Such programs should: (1) build awareness of the problem; (2) help define suitable workplace behavior; and (3) develop skills, such as self-assertiveness, to ward off offensive behavior. (PP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: