Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRomiszowski, Alexander J.
TitelA Study of Two Varieties of Self-Instructional Materials Used in Three Different Instructional Plans with Adult and Adolescent Students of Mathematics in Brazil.
QuelleIn: Performance and Instruction, 21 (1982) 7, S.9-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Learning; Comparative Analysis; Developing Nations; Educational Research; High School Equivalency Programs; Independent Study; Programed Instruction; Secondary Education; Secondary School Mathematics; Tutoring; Brazil
AbstractDescribes four experiments conducted in Brazil which used programed instructional materials and compared three instructional approaches--independent study, student-directed study, and the Keller method. Subjects were high school students and adult learners seeking high school equivalency certificates. (JJD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: