Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWesp, Richard; Ford, John E.
TitelFlexible Instructor Pacing Assists Student Progress in a Personalized System of Instruction.
QuelleIn: Teaching of Psychology, 9 (1982) 3, S.160-62Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Higher Education; Individualized Instruction; Pacing; Psychology; Time Factors (Learning)
AbstractDescribes a study which examined student performance in a personalized system of instruction in which pacing was varied. Subjects were 182 students enrolled in three introductory psychology courses. A moderately flexible pacing system yielded higher rates of quiz-taking, a higher mastery rate, and completion of more work. (RM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: