Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLegacy, James; Symons, William
TitelA PreTest/Posttest Model for Developing New Topic Teaching Materials in Agriculture.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 23 (1982) 2, S.15-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Audiovisual Aids; Discussion (Teaching Technique); High Schools; Pretests Posttests; Programed Instruction; Vocational Education
AbstractThe objective of this study was to compare the capability of programed audiovisual aids and teacher-led discussions in effecting the transfer of new agricultural information to high school students. The audiovisual method resulted in a significantly higher cognitive level of the learners. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: