Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFadale, LaVerna M.
TitelAchieving Sex Equity in Two-Year College Career Programs.
QuelleIn: Community/Junior College Research Quarterly, 6 (1982) 2, S.187-91Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Attitudes; Affirmative Action; Community Colleges; Females; Nontraditional Occupations; Sex Fairness; State Surveys; Student Attitudes; Teacher Attitudes; Two Year College Students; Two Year Colleges; Vocational Education; New York
AbstractReports on surveys of the current status of sex-equity efforts in New York two-year colleges. Identifies institutional and individual factors affecting such efforts. Reveals progress toward sex equity in vocational programs, but recommends additional efforts in the areas of leadership, support services, career information, facilities, placement, and community service. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: