Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBerson, Paul; Emling, Robert C.
TitelAn Assessment of Student and Faculty Attitudes toward a Change in a Clinical Teaching Format.
QuelleIn: Journal of Dental Education, 45 (1981) 4, S.218-19Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClinical Experience; Clinical Teaching (Health Professions); Curriculum Development; Dental Schools; Efficiency; Higher Education; Student Attitudes; Student Teacher Supervisors; Teacher Attitudes
AbstractStudents and faculty were polled for their reactions to a new format for grouping third- and fourth-year dental students and full- and part-time faculty for more efficient clinical instruction. Both groups felt positively about the change. More study of student-faculty relationships and of dental care level effects is recommended. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: