Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChazan, B.
TitelStudy and Moral Action in Contemporary Jewish Education.
QuelleIn: Journal of Curriculum Studies, 12 (1980) 4, S.307-21Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCase Studies; Educational Assessment; Educational Objectives; Educational Philosophy; Educational Practices; Elementary Secondary Education; Judaism; Religious Education
AbstractQuestions the extent to which knowledge and the study of the good relate to and influence the performance of the good within the framework of Jewish education in the United States. Six Jewish educational programs are examined. Findings from this examination are presented and alternative responses to the relationship between study and moral action are discussed. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: