Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDick, Walter
TitelAn Alternative Analysis of "Formative Evaluation Applied to a Learning Hierarchy" by White and Gagne.
QuelleIn: Contemporary Educational Psychology, 5 (1980) 3, S.282-86Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDifficulty Level; Educational Objectives; Educational Research; High Schools; Learning Theories; Research Design; Skill Analysis; Validity; Vertical Organization
AbstractWhite and Gagne's method (EJ 180 555) for formatively evaluating learning hierarchies does not require participants to be taught the content prior to testing them for their knowledge of the skills in the hierarchy. By simply determining the percentage of students achieving each skill, the researcher obtains approximately the same information. (Author/GDC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: