Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCuvo, Anthony J.; und weitere
TitelA Comparison of Three Strategies for Teaching Object Names.
QuelleIn: Journal of Applied Behavior Analysis, 13 (1980) 2, S.249-57Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Adults; Exceptional Child Research; Mental Retardation; Preschool Education; Program Effectiveness; Stimuli; Teaching Methods
AbstractThree experiments involving college adults, retarded adults, and adolescents and normal preschoolers examined the efficacy of three methods of presenting stimuli (successive, simultaneous, or a combination) in object- naming tasks. Results were consistent in showing better posttest performance for Ss in the simultaneous and combined conditions. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: