Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBernard, Anne K.; Armstrong, Gregory
TitelImplementing an Educational Philosophy: "Khit-pen" in Thailand.
QuelleIn: Convergence: An International Journal of Adult Education, 12 (1979) 4, S.17-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Articulation (Education); Critical Thinking; Educational Innovation; Educational Philosophy; Humanistic Education; Lifelong Learning; Problems; Program Implementation; Social Values; Teacher Participation; Values Education; Thailand
AbstractKhit-pen, or "appropriate thinking," is the guiding philosophy behind adult education in Thailand. The implementation of this concept in education and social development has been hindered by problems, including varying definitions of khit-pen, conflicting national and local priorities, lack of understanding and participation of practitioners, and the difficulty of evaluating what is essentially an internal learning process. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: