Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Wells, Elaine F. |
---|---|
Titel | Bewitched, Dazzled, and Delighted. |
Quelle | In: Teacher, 96 (1979) 9, S.53-54Infoseite zur Zeitschrift |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Curiosity; Demonstrations (Educational); Elementary Secondary Education; Instructional Innovation; Student Interests; Teaching Methods; Teaching Styles Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Neugier; Demonstrationsexperiment; Demonstrationsmodell; Demonstrationsunterricht; Educational Innovation; Bildungsinnovation; Studieninteresse; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Lehrstil; Unterrichtsstil |
Abstract | Lessons can catch students' attention and be particularly memorable when they are dramatized with surprise, mystery, or personalization. (SJL) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |