Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMallan, John T.; Fleury, Stephen
TitelGames People (Should) Play: Social Studies Skill Instruction.
QuelleIn: Indiana Social Studies Quarterly, 32 (1979) 3, S.16-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Games; Educational Needs; Educational Objectives; Elementary Education; Skill Development; Social Studies
AbstractPresents a rationale for combining content mastery with skill development in social studies. Also provides tips to social studies classroom teachers on planning more systematically, selecting materials for skill development using specific content, stimulating a sense of intellectual achievement, and planning pupil activities which allow students to practice higher level skills. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: