Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFadiman, James
TitelReframing Reality: A Transpersonal Approach.
QuelleIn: Elementary School Guidance and Counseling, 14 (1979) 2, S.113-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Patterns; Behavioral Objectives; Children; Cognitive Processes; Counselors; Elementary Education; Human Development; School Counseling; Teachers
AbstractExamines effects of self-fulfilling prophecies of students and proposes reframing to solve these difficulties. Reframing proper self-description is a way of thinking that facilitates learning and reduces classroom tensions. Giving children support and the opportunity to reframe their ideas to more closely approximate reality leads to substantial and lasting results. (Author/BEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: